30 september

Här har man gått runt och klagat på att det har varit kallt ute. Igår när jag åkte hem runt klockan tolv på kvällen/natten så var det 19 grader varmt ute. Idag när jag var ute så var det 23 grader varmt. Att det är 23 grader varmt den sista september kan inte höra till vanligheterna.

Var uppe skapligt imorse. Åkte och plockade svamp med Madde. Vi hittade inte lika mycket som förra gången men det var klart godkänt. De gula kantarellerna har nog börjat sjunga på sista versen, men trattkantarellerna kommer man att kunna plocka ett bra tag till.

Efter svampplockningen blev det en tur till stan och en dusch. Sedan åkte jag till Jossi och Viktors hus för att hjälpa Jossi att måla lite. Det gick bra och snabbt. Klockan tre var jag på jobbet och jobbade fram till stängning.

Nu sitter jag och väntar på att köra hem Lasse och Lena innan det är dags för sängen. Öppning imorgon och sedan en trevlig kväll på det och jobb på söndag igen. Det blir nog en bra helg. Fullt upp men det är kul det också.

Vi hörs! :) Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0