4 september

Hello allihopa.

Lite sömn den här helgen och trots att jag la mig runt elva igår så var jag hur trött som helst imorse när väckarklockan ringde. Trots allt stod jag på jobbet klockan 8 och gjorde allt som skulle göras för att sedan jobba fram till klockan 12.

Kom ifrån jobbet runt kvart över, sprang hem och åt för att sedan vara på samling med laget klockan 12.30. Allt gick bra och vi åkte till Örnsköldsvik för att spela mot Nätra/KB65/Sidensjö (inte en aning om i vilken ordning allt ska stå i, men det spelar nog ingen roll).

En riktigt bra genomförd match blev det och vi vann (!!!) med 5-1. Jag hade ju ett X antal chanser till att göra något mål men det gick tydligen inte för sig, det skulle bara jäklas. Dock spelade hela laget riktigt bra idag, ända från målvakt upp till anfall.

Fick en smäll mot revbenen, men jag hoppas att det är lugnt. Förhoppningsvis känns det bättre imorgon när jag vaknar och om inte hoppas jag i alla fall att det inte känns värre. Tror att jag ska ta och ringa Mona och be henne kika på det om hon har vägarna förbi om så är fallet.

Det är två matcher kvar i serien och jag har möjlighet att spela den som kommer, nu på söndag. Däremot måste jag stå över sista matchen eftersom jag då är på playan i Turkiet, men det är helt okej det också. Så förhoppningsvis kan jag spela på söndag, om det nu vill sig väl med allt. Det vore riktigt kul i alla fall.

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen. Det är nog rekord för mig att komma i säng idag och det känns skönt att jag kommer att sova som en stock.

Sköt om er och jag hoppas att ni har haft en lika bra helg som jag har haft. Puss och kram.



Kanske att jag äger den sötaste spargrisen, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0