6 september

Det blir ingen träning eller match för min del den här veckan. Ringde till vårdcentralen idag men de tyckte att jag skulle avvakta och äta ipren och alvedon så länge. Sedan ringde syrran från jobbet och sa att Mona var där då, så hon kikade på det och tyckte inte att jag skulle spela och jag litar på det hon säger så det blir inget av.

Nog känns det väldigt tråkigt när det var så roligt att spela i söndags och det hade såklart varit riktigt kul att spela nu på söndag också. Men nu ska jag ju dock åka till Turkiet nästa vecka och det känns dumt att ställa till något innan dess, så man inte kan njuta ordentligt av att vara borta.

Har vaknat två nätter på raken och varit täppt i näsan. Jag hoppas att jag inte åker på en dunderförkylning nu när det bara är drygt en vecka kvar innan vi åker. Det skulle ju vara riktigt dålig timing och det känns riktigt drygt med tanke på att jag nästan nyss har varit förkyld.

Jag har i alla fall bestämt att jag ska spela fotboll nästa år också eftersom jag ändå kommer att jobba åtminstone ett år till. Så då hinner jag ju träna och förbereda hela vintern inför nästa säsong istället för att bara hoppa in helt otränad mitt i. Det känns roligt faktiskt och jag mår betydligt bättre när jag är igång och tränar.

Ikväll är det jobb som gäller och imorgon är jag ledig. Då ska jag passa på att städa lite och rensa ur garderoben ute i tvättstugan. Det känns som att jag har mer kläder där ute än i min egna garderob just nu och det är ju lite dumt. Ska upp och kika på träningen imorgonkväll också tänkte jag.

Det är snart dags att börja inhandla de sista sakerna innan resan också. Nog för att man inte behöver ha med sig så mycket och man har ju det mesta redan, men någon till solkräm ska köpas och lite andra nödvändigheter.

Nu ska ta och duscha innan jobbet. Sköt om er och ha en fin tisdag! :) Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0