8 september

Igår spöregnade det nästan hela dagen. Idag har till och med solen kikat fram lite då och då. Jag hoppas i alla fall att vi slipper regnet idag, det är så himla tråkigt när det regnar. Man är på betydligt bättre humör när det är fint väder och det känns som att man mår så mycket bättre också.

Jag vet inte om det är C-vitaminen jag drack igår eller om det är något annat, men jag inbillar mig att jag mår bättre idag. Inte lika snorig, men det blir fortfarande lock för öronen, som alltid vilket är himla drygt. Inte alls ont i halsen eller så, så jag hoppas att det här är ett tecken på att jag börjar bli helt frisk.

Det blir jobb idag 14-19, sedan blir det till att kika på träningen och sist men inte minst ska jag mysa med Carro. Det blir nog sista tillfället innan hon flyttar till helgen och det känns tråkigt, men samtidigt känns det bra också att vi hinner ses innan dess.

Nu ska jag äta och slappa framför tvn innan det är dags att gå till jobbet. Med den här dagen inräknad jobbar jag bara 4 dagar till innan semestern. Om 144 timmar ligger vi på stranden och steker, sjukt skönt.

Vi hörs! :) Kramar.





Kommentarer
Postat av: carro

jag hoppas du skriver varje dag nu när jag flyttar :D vi ses ikväll gumman!

2011-09-08 @ 18:21:10
URL: http://carolineejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0