9 september

Hej och hå. Imorse var det någon som definitivt vaknade på fel sida. Det var verkligen svårt att somna i natt och när jag väl gjorde det kändes det som att jag knappt sovit något och där var början av dagen förstörd. Jag har en himla tur att beanie förstår hur jag är och efter regn kommer ju oftast solsken.

Det vill säga att nu är jag inte alls lika sur och vresig som jag var tidigare idag. Jag hatar egentligen när jag är på det humöret men man inser ju inte riktigt just då hur man faktiskt är. Givetvis är det de närmsta som får ta smällarna när det är sådär, men det brukar ju ofta reda ut sig till slut, till det bästa.

Handlade lite grejer inför resan idag. Blev någon solkräm och lite annat småtjafs. Två korsordstidningar, det får man verkligen inte glömma att ta med. Sedan handlade jag till macken också och det var snällt att bönan ville följa med, så slapp jag bära då vi var där åtminstone.

Revbenet/revbenen blir bättre, men det känns när man har varit igång en hel dag att det inte är helt bra. Men eftersom jag inte kommer att träna något nu och snart åker till Turkiet så kommer det nog att läka helt så jag kan komma igång och träna igen när jag kommer hem. Det är ju tack och lov inte av, utan det är väl något annat tjafs.

I helgen har jag inte mycket planerat. Ska börja dagen imorgon med att sova till jag vaknar, utan att ställa någon klocka. Efter det kanske man skulle unna sig en promenad eller så. Får se om det kanske är någon som är sugen att följa med på fotboll också, Carro och BIK spelar ju sista matchen för säsongen, eller om det är sista hemmamatchen, jag vet inte riktigt.

På söndag blir det till att vara på vår match. Remsle står för motståndet på söndag och spelar vi som vi gjorde sist så tror jag att det kommer att gå kanonbra. Vi måste hänga kvar nu i fyran, då blir det roligare att börja bygga upp inför nästa år. På kvällen ryktades det om bio men jag vet inte riktigt hur det blir med den saken, det återstår att se.

Nu ska jag försöka sova. Det blir lätt att man vänder snabbt på dygnet när man inte kan sova en natt. Men vad gör det liksom, ledig hela helgen, jobb måndag och tisdag och sedan semester. Jag säger bara awesome.

Natti people. Sov gott och dröm sött! Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0