20 april

Inga bilder har kommit upp här ännu. Ska jag vara ärlig så har de inte kommit upp någonstans. Jag har varken haft tid eller ork att ta tag i det utan det har varit en hel del annat på kartan. Får väl se om jag kanske kan slänga in några imorgon eller så, men jag lovar ingenting.

Idag är det sista jobbdagen innan helgen. Mamma och pappa åker till Turkiet imorgon. Trots att jag har varit borta tre veckor så är jag ändå rätt avundsjuk och skulle kunna åka igen på direkten. Idag har jag varit hemma i en vecka, men det känns som fler än så.

14-19 är det som gäller idag och efter det ska jag in till stan för att se på fotboll. HFF har hemmapremiär ikväll och det känns som en bra sysselsättning för kvällen. Den här dagen känns dock rätt lång. Har varit vaken sedan sju och hunnit med både tandläkarbesök och lite träning.

Nu ska jag börja göra mig klar för jobbet. Vi hörs! Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0