11 februari

I torsdags var jag som sagt ledig. Jag skulle ju ha varit ledig ända fram till tisdag nu men det blev ändrade planer eftersom Madde har gått och blivit sjuk. Det är mycket förkylningar och sjuka som går nu så jag hoppas att jag slipper åka på något. Jag tycker att jag redan har haft mitt för i år.

Igår hade jag en effektiv dag. Började med att jag och Totte åkte och tränade, det fick bli biceps och triceps. Sedan gjorde jag några ärenden på stan innan jag skjutsade Viktor till bussen då han skulle åka på bortamatcher. Jobb 14-19 efter det och direkt efter jobbet bjöds det på mat hemma hos Marris och Thomas. Det var riktigt god mat i form av potatis och lax gjord i ugn med kräftstjärtar och annat gott. Ska ta receptet på det någon dag.

Idag har jag sovit ut och det kommer att bli jobb ikväll också, 15-21. Det är ju bra med lite extratimmar när man kommer vara borta och bränna en del pengar i Thailand. I torsdags var det sex veckor kvar till vi åker och tiden bara rusar iväg. Snart ligger vi där på playan och steker i hettan.

Nu ska jag försöka se vampire innan jag ska kila på jobbet. Hoppas att ni får en bra helg! :) Kramar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0