15 februari

Igår var det alla hjärtans dag. Även fast jag har pojkvän så kan jag tycka att det är en rätt överskattad dag. Tycker egentligen inte att det är något särskilt eftersom man lika gärna kan visa uppskattning vilka andra dagar som helst.

Gårdagen började med träning på gymmet, fortsatte med lägenhetstittning, jobb, firande av en 20-åring och lite mys som avslutning.

Idag var jag uppe klockan sju. Ovanligt men samtidigt ganska skönt. Får snart sällskap som jag ska bjuda på frukost innan det är dags för träning och lite kvalitetstid. Jobb 14-19 och efter det får vi se vad man tar sig för.

Nu tänkte jag lämna er för den här gången och invänta bönan. Vi hörs! Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0