16 februari

Klockan halv sju var jag på benen imorse. Packade ihop väskan, klädde på mig och skjutsade Totte till jobbet. Åkte därefter till bönan där jag blev bjuden på frukost. Segade på lite innan vi klockan halv tio befann oss på gymmet. Att jag måste träna upp min kondition är ett som är säkert. Vi värmde upp genom att springa upp och ner för läktaren inne i ishallen och det tog kan jag ju säga. På själva gymmet blev det biceps, triceps och axlar.

Åt mat på Frasses. Faktiskt riktigt gott där och tack vare yippie-tidningen fick man ju två skrovmål till priset av ett, vilket passade ypperligt. Sedan fixade vi ett par saker på stan innan det var dags för mig att åka ut och förbereda mig för jobb.

15-21 har jag nu avverkat. Nu inväntar jag bara mitt sovsällskap så lär det bli till att sova riktigt skönt i natt. Kanske att det blir till att se senaste one tree hill (en gång till) innan men får sova. Vi passade ju på att se det imorse innan vi åkte på gymmet, men vill han se det så kan jag givetvis offra mig en gång till.

Imorgon ska jag faktiskt ta lite sovmorgon. Enda tiden jag har att passa innan jobbet som börjar klockan två är vaccinationen klockan elva. Det blir ju i alla fall några timmars sovmorgon om man jämför med dagarna idag och igår - SKÖNT!

Nä folket, sov så himla gott! :) Vi hörs! Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0