21 februari

Dagarna går och går. Mest består väl alla dagar av träning och jobb plus trevlig umgänge. Senaste tiden har väl varit lite upp och ner humörmässigt. Det är väl såna dagar man har helt enkelt och det är svårt att göra något åt när man inte riktigt vet vad som är den grundande orsaken. Man har ju sina aningar men kan inte vara säker.

Idag var vi på gymmet och körde ben. Det gick betydligt mycket bättre nu än sist och vi har kommit underfund med att det kanske är lättare att träna på förmiddagar än kvällar. På kvällen har man varit igång hela dagen och är rätt slut redan innan man kört igång.

Nu ska jag vara med och hjälpa Linnéa när hon tvättar sin pärla til S60 innan jag ska vila lite och sedan jobba 15-21. Det ska bli otroligt skönt att vara ledig imorgon kan jag meddela, det känns som att det var ett tag sedan sist. Efter det jobbar jag torsdag och fredag innan ledig helg med en hel del trevligheter.

Sköt om er så hörs vi! Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0