23 februari

Igår var min första lediga dag på ett bra tag. Var och tränade på förmiddagen och efter det fick jag migrän så jag låg hela dagen fram till klockan halv åtta. Har fått nåt knasigt i nacken och det känns kan jag ju meddela. Förhoppningsvis går det över av sig själv och man har väl lärt sig en läxa att man kanske borde bli bättre på att stretcha.

Imorse vaknade jag av ett sms där det stod att vi hade fått en liten prinsessa. Har inte varit så himla insatt i hela den karusellen men det är ju riktigt roligt att den lilla har kommit till världen. Nu vet man ju vilket som kommer vara det stora samtalsämnet idag på jobbet.

Så. nu tyckte jag att det inte var någon större idé att somna om. Istället ska jag ta och äta en riktig frukost, packa väskan och sedan åka och träna. Det får bli ben idag så nacken får vila lite. Efter det blir det jobb 14-19 och ikväll återstår att se vad som dyker upp.

Sköt om er och ha en bra dag! Vi hörs! Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0