28 februari

Ja helgens festligheter var väl roliga så länge de varade innan det blev för mycket av det goda för vissa. Nu kan jag ju meddela att det kommer dröja innan det blir röj nästa gång.

Söndagen blev en riktigt seg dag. Säng/soffliggandes i stort sett hel dagen och den ständiga tanken "aldrig mer" infann sig i huvudet och kommer nog att finnas där ett tag framöver.

Jag är i alla fall tacksam över att jag har så fina människor omkring mig, så omtänksamma och underbara, tack för er :)

Igår var det kvällsjobb och nu är det jobb fram till klockan tre. Efter det ska jag till Mona så ska hon få titta på min nacke också får vi se om man kanske kan träna lite fotboll ikväll, annars blir det bara till att titta.

Vi hörs nånting, sköt om er! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0