3 februari

Sorry för dålig update på senaste. Mitt liv består just nu av jobb, träning och fina människor. Det finns alltså inte så mycket tid över för att sitta här och dega. Allt flyter på bra helt enkelt och jag känner mig till freds med det mesta, visst låter det rätt awesome?

Ikväll blev det dock en kväll med lite egentid. Jobbade 15-21 och har nu sett det senaste vampire-avsnittet. Jag har inte ens hunnit med att se alla serier som jag brukar den här veckan och då har man rätt mycket att göra måste jag säga. Imorgon blir det uppstining tidigt (som typ alla andra dagar dagar den här veckan) och jobb 9-16.

På kvällen imorgon vankas det trevligheter och jag tänker hålla mig nykter. Det räckte bra med det som blev förra helgen och man kan ha roligt i alla fall. Dessutom ska jag vara på jobbet klockan elva på söndag så det känns inte som att det är värt det. Skönt att vara körbar också och kunna ta sig hem precis när man vill.

Nu ska jag ta och krypa till kojs. Hoppas att ni får en bra helg för det tänker jag ha! Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0