8 februari

Det var några dagar som det var riktigt kallt ute. I lördagsnatt när jag körde hem var det 27 minusgrader och det var långt ifrån skönt kan jag meddela.

Helgen bestod av jobb, lite festligheter och mys. Bio och bastu blev det på söndagen och det var riktigt härligt. Vi såg "en gång i Phuket" och jag tycker att den var riktigt rolig.

Tänk att om drygt 6 veckor är det min tur att åka och njuta av Thailand. Jag ser verkligen fram emot resan och tror att det blir tre fantastiska veckor.

I övrigt består mitt liv av träning, jobb och socialt umgänge. Fullt upp hela tiden och det känns som att tiden springer iväg. Men som det sägs så går tiden snabbt när man har roligt.

Idag tar jag dock en vilodag från träning och nu ska jag snart gå och jobba sista dagen innan en fem dagar lång ledighet. Då lär det däremot bli lite gym.

Hoppas att allt är bra med er! Kramar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0