9 februari

Torsdag och jag har inlett min långledighet. Nu jobbar jag inte förrän på tisdag nästa gång och det känns riktigt skönt. Om Madde inte är pigg kommer jag kanske att jobba lite imorgon och på lördag men det visar sig imorgon. Blir det så är det ju inte hela världen, det är ju trots allt extrapengar i så fall.

Idag har jag tränat, ätit lunch med Jossi och Sanna. Kvällen spenderade jag med Cilla. Hela dagen har varit bra på alla sätt och vis. Den kommer snart att avslutas med lite mys och one tree hill innan det blir till att sova riktigt gott.

Imorgon blir det träning och sedan lite ärenden på stan. På kvällen ska jag och Totte till Marris och Thomas för lite mat och trevligt sällskap. Det var ett tag sedan så det ska bli riktigt mysigt.

Helgen kommer nog mest att bestå av mys och bra umgänge. Kanske lite träning på söndag också.

Nu ska jag kila. Ha det så bra! Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0