10 januari

Just nu håller jag på att få nåt bryt. Har inte kunnat sova nästan någonting på hela natten, har det kanske varit fullmåne i natt också? Sjukt störande tycker jag i alla fall.

Egentligen hade jag helst legat och sovit nu, men klockan 8 ringde klockan för då skulle jag ringa vårdcentralen. Så istället för att sova nu ska jag infinna mig där om 40 minuter för provtagning. Känner dock att jag hellre velat sova än att få en pinne instucken i näsan..

Som ni märker är inte humöret på topp, så jag ska ta och göra mig i ordning för att åka. När jag kommer hem igen hoppas jag att jag får sova några timmar innan det är dags för jobb, för som det känns nu kommer jag inte att orka med någonting annars.

Ha en bra dag så hörs vi kanske med en trevligare ton ikväll, kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0