12 januari

Det är en del som hänt de senaste dagarna. Fullt upp och en massa som ska göras, men det är bra att hålla sig sysselsatt. Mycket jobb har det blivit och mycket kväll. Skulle ha varit ledig igår egentligen men Jossi ville och titta på Viktors match i Söråker, så jag bytte och blev ledig idag istället, vilket för tillfället känns helt kanon.

Har varit in till tandhygienisten idag och det gick väl bra. Sedan var jag till Cilla en sväng, åt glassbåt och såg på nya one tree hill. Helt underbart att den serien har kommit igång igen. Det är ju den sista säsongen, men det känns lika kul i vilket fall. Ska faktiskt ta och se om den serien någon gång snart, när jag har lite och göra.

I övrigt så har jag och Kristoffer bokat Thailandsresa. Den 22 mars bär det av i tre veckor. Vi kommer att åka med hans familj och morbror+familj, så vi blir ju några stycken. Det ska bli grymt skönt med värme och avkoppling. Vi får väl se om hans syster och hennes kille också hakar på, det skulle ju vara trevligt. Det känns grymt i vilket fall som helst och jag längtar :)

Nu ska jag slappa vidare. Vi hörs gott folk! :) Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0