13 januari

Jag hade ställt klockan så att jag skulle vakna klockan tio idag. Då skulle jag hinna duscha, slappa och sedan åka och käka lunch klockan tolv. Fem över åtta ringer pappa och undrar om jag skulle kunna komma ner på jobbet och stå där medan han åkte till sjukgymnasten och det är klart jag gjorde det. En timme extra för inget större besvär är ju inget att klaga på.

I alla fall så jobbade jag då mellan nio-tio och nu har jag precis duschat. Ska nog ta och se vampires innan jag beger mig in mot staden och lunch med favvo och sis. Jag har mina aningar om att det blir donken idag, det är ju trots allt fredag och det var längesen vi hade våran sedvanliga lunch. Ska bli skönt att träffa Sanna också, det var inte igår precis.

Senare idag blir det jobb från tre till nio och sedan är det äntligen helg! Det ska bli otroligt skönt med ledig helg. Vad den har att erbjuda beror ju lite på vad jag får för resultat på proverna från sjukan och sådär, men jag är övertygad om att det kommer att bli en bra helg i alla fall.

Det såg ut som att det skulle bli ett riktigt fint väder idag. Solen skiner, det är inte många minusgrader ute men däremot har det börjat blåsa en hel del så snön bara yr. Hade det bara inte blåst så mycket hade man ju kunnat överväga att gå en skön promenad, men nu blir det definitivt inte så.

Näe, vampire var det ja. Sköt om er! Kramar.

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0