15 januari

Igår var det lördag och jag var ledig. Inledde den med att sova ut innan jag begav mig in till stan för lite ärenden. En sväng på stan och sedan var vi och bokade tågresor till och från Arlanda. Tror att vi fick rätt bra pris faktiskt och det känns skönt att det är gjort och betalt. Nu kan man släppa de funderingarna och bara övergå till att längta.

Bokade tid för vaccination i fredags när sköterskan ringde upp mig för att berätta provsvaren. Så den sprutan ska jag ta nästa fredag (ännu en utgift). Det går en hel del pengar nu i förberedelserna, så det ska verkligen bli skönt med löning snart.

Igårkväll blev det lite festligheter. Vi gjorde först ett tappert försök med pulkaåkning, som mest slutade med gott att dricka och äta innan vi åkte ett åk och gick hem igen. Kul var det ju i vilket fall och det får nog bli mer pulkaåk framöver, kanske i en backe som man inte är halft död efter att ha gått upp för en gång.

Fortsatte kvällen med god middag, gott att dricka, trevligt sällskap och slutligen en krogvända. Jag tycker att kvällen var bra och jag hade roligt i stort sett hela kvällen. Krogen var roligare än vanligt och ja, det var roligt helt enkelt.

Nu ska jag snart göra mig klar. Man har ju turen att vara bortbjuden på middag ikväll, får se vad blir det för gott.

Sköt om er och ha en trevlig kväll. Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0