16 januari

Näe, nu får det vara nog. Idag sov jag återigen bort halva dagen, vilket jag skulle sluta med. Trots att hostan inte har gått över helt och jag känner mig lite risig fortfarande får det vara slut med slapperier. Här ska det kommas igång med träning, motion och bättre rutiner. Jag ska visst börja gymma verkar det som och jag tycker ju faktiskt att det är roligt, så det blir nog bra.

Jag jobbar måndag till onsdag den här veckan och efter det är jag ledig torsdag och fredag. Jobb i helgen, förmiddag lördag och kväll söndag innan jag återigen är ledig på måndag. Det känn som en skön och härlig vecka. Utöver jobb ska jag umgås med de jag tycker om och som sagt - komma igång och träna.

En städning skulle nog sitta på sin plats dessutom. Så det ska jag väl ta tag i också, när jag känner att jag har tid och ork. Det brukar gå rätt snabbt ändå eftersom det mest bara är att plocka lite så ser det betydligt bättre ut. Man är ju bra lat ibland och lämnar saker till dagarna efter än att ta undan dem på en gång. Med lite bättring på den fronten slipper man ju få det som det ser ut nu, tål att tänkas på.

Nu ska jag ta en dusch och äta något. Kvällsjobb väntar och sedan får vi se vad det blir av resten av kvällen, sängen låter ju rätt lockande. Jobbar förmiddag imorgon, sedan blir det antingen ett eller två träningspass under dagen, det visar sig. Sköt om er och hoppas att ni får en bra start på den här veckan! :) Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0