17 januari

Idag fick jag fingrarna ur arslet och åkte på gymmet. Köpte ett årskort på Högslätten för 700 kr vilket känns som helt okej spenderade pengar. Ett halvår på badhuset kostar 1600 kr, då ingår i och för sig bad. Det känns i alla fall som att det här är en bra början.

Det blev axlar och armar idag. Lite mage och rygg på slutet. Jag vet ju en som knappt kommer att kunna lyfta armarna de nästakommande två dagarna. Men nu är jag igång och jag hoppas att jag känner samma motivation som jag fortfarande gör, även efter några veckor.

Nu ska jag ta och packa ihop till träningspass nummer två idag - fotbollsträning. Fick även med mig Hedberg och Åström till denna så det kan nog bli riktigt skoj. Hittar beanie sina inneskor hakar hon också på, men det verkar gå lite trögare med det tyvärr.

Hoppas att ni får en trevlig kväll. Jag vet i alla fall en som kommer att sova riktigt gott i natt (jag). Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0