2 januari 2012

Nyårsafton var i det stora hela sett riktigt trevlig. God middag hemma hos mamma och pappa plus paketlek innan jag och Kristoffer begav oss vidare till Marcus för vidare firande. Vi var väl runt 10-15 stycken och det var trevligt och blev en bra kväll.

Igår startade vi det nya året med en rejäl sovmorgon. Efter en dusch åkte vi in till Jossi och Viktor för middag. Vi blev bjudna på tacos och det var riktigt gott efter all julmat som har ätits och allt annat. Skönt med något mer vardagligt. På kvällen åkte jag till Cilla och kikade på film. Skönt att bara vara ibland. Steff kikade förbi och det blev en hel del prat om både det ena och det andra.

Idag blev det en rejäl sovmorgon också. Min förkylning har tagit ett rejält omtag och jag har en rejäl hosta. Bihålorna känns ju också, men rinexin och lite hostmedicin gör dagarna lite lättare. Så länge jag inte har feber är det lugnt men får jag det ville de att jag skulle åka in igen. Sjukan börjar nästan bli en vana och det är inte det trevligaste stället man kan vara på direkt.

Förhoppningsvis är det bara en vanlig förkylning som går. En utav alla som går nu. Det är ju rätt många som är sjuka och det är väl de tiderna nu med alla väderomslag och sådär. Känns ju bra tråkigt eftersom jag varit dålig i alla fall 6 veckor och inte har kunnat träna en enda gång, men det är sånt man får ta. Det är ju inte sommar än.

Här kommer lite bilder från nyår. Sköt om er! Kramar.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0