20 januari

Hejsan hoppsan!

Igår var jag ledig från jobb men hade ändå fullt upp hela dagen med diverse trevligheter. Först var jag på stan för något ärende, efter det gick jag och beanie och tränade. När vi hade duschat och bastat blev det till att laga mat, köttbullar och stuvade makaroner. Vi hade kanske inte alla ingredienser som behövdes men det blev ju bra ändå, man tager vad man haver som det brukar heta.

På kvällen åkte jag till Cilla och såg Honey 2. Glassbåt, cola och lite annat tilltugg satt bra. Cola är riktigt gott när man har tränat på något konstigt vänster, det går att hinka i sig hur mycket som helst. Bönan dök också upp en stund efter handbollen och det blev en hel del surr om både det ena och det andra. En mysig kväll och dag helt enkelt.

Idag har jag handlat och vaccinerat mig. Det kostar ju en hel del att vaccinera sig och pengarna bara rullar iväg hela tiden nu. Det är i alla fall skönt när allt är gjort och betalt så man kan släppa det och bara fokusera på fickpengarna framöver. Igår var det nio veckor kvar till Thailand och det känns grymt!

Nu ska jag faktiskt städa så jag har det bortgjort och efter det ska jag nog kika på vampire. Det är jag som står för maten idag också eftersom mamma och pappa har åkt till Södra Berget. Hoppas att de får det mysigt, det är de värda. Skinksås blir det idag i alla fall, det var inte igår direkt och jag vet ju att det brukar vara uppskattat.

Ikväll kommer Marris och Cilla hit för lite fredagsmys. Vi får väl se hur brun Marris är nudå efter en vecka i Puerto Rico :) De verkar ha haft det riktigt skönt i alla fall. Som ni ser verkar även det här bli en riktigt bra dag och kväll, hoppas ni får detsamma!

Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0