22 januari

Börjar detta inlägg med en grattishälsning till mamma som fyller år. Hon och pappa har varit på Södra Berget hela helgen och det lät som att de hade haft det riktigt bra. De kliver snart in genom dörren och jag vet ju att vår fyrbenta familjemedlem blir rätt glad och tokig.

Igår var jag och Totte till Marris och Thomas. Vi åt mat och bara myste. En bra lördagkväll faktiskt och det kändes skönt att man tog beslutet att inte gå ut igår. Vi gick väl hem runt elva eftersom alla var så trött och det tog nog inte många minuter innan vi slocknade båda två.

Idag klev vi upp runt tio för att fika och sedan åka till gymmet. Det gick faktiskt bra idag och det känns skönt i kroppen. Jag mår betydligt mycket bättre nu när jag tränar, det märker jag själv. Det blev mest ben idag och lite mage på det, hoppas att man inte får en sjuhelvetes träningsvärk bara, men det känns inte riktigt som så.

Så nu har jag precis ätit och ska diska undan. Sedan blir det jobb 15-21 innan det blir till att slänga sig ner i soffan efter en bra helg. Snöat en hel del har det gjort också och snart tycker jag att det räcker med allt det vita.

Ha en bra kväll så hörs vi! Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0