24 januari

Dagarna går och snart är januari-månad över den också. Då är vi inne i februari och efter det mars (THAILAND). Igår var det en dag som bestod av träning - Birsta - träning och till sist lite mys. Det kändes att man var bra mör i armarna igårkväll efter att ha kört armar på förmiddagen och bröst + lite blandat på kvällen.

Jag köpte ett par riktigt fina skor när vi var nere i Birsta. En tröja blev det visst också. Jag hade ju inte tänkt att köpa något om jag inte hittade ett par springskor, men det blev visst så i alla fall. Jag hade ju presentkort så det gjorde ju inte så mycket. Kanske att det kommer en bild på skorna sedan, om jag orkar ta en vill säga.

Idag ska jag vila förutom att jag ska träna fotboll ikväll. Hoppas på att det blir bättre uppslutning ikväll än förra veckan. Det är alltid roligt på tisdagar eftersom det blir mycket spel då. Visst, det är bra jobbigt, men det är verkligen svinkul att spela inomhus.

Nu ska jag äta något innan jag åker och handlar. Efter det blir det jobb 14-19 också som jag sa, träning. Hoppas att ni får en bra dag! Massa kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0