26 januari

Igår blev en rätt lång dag. Kickoff nere på Bergsåker, jobb, träning och mys. Jag kan ju försäkra er om att det inte tog många minuter innan jag slocknade när jag la mig i sängen. Sova är ju bland det skönaste som finns, det råder det inga tvivel om.

Hela veckan har jag klivit upp i bra tid. Det har inte blivit till att sova bort halva dagarna som tidigare och det känns skönt. Man hinner med så himla mycket om man kliver upp tidigare, t.ex. att träna. Träna har det ju blivit en hel del av den senaste tiden och det är riktigt roligt.

Nu ska jag snart ta igen någon av alla serierna jag har missat den här veckan, kommer nog inte att orka se alla. Ska försöka sova skapligt eftersom jag fick en extra timme imorgon på förmiddagen plus träning på det innan det är jobb 14-19 som gäller.

Imorgonkväll vankas det trevligheter hemma hos Madde och Jörgen, det blir nog riktigt skoj. Känns otroligt skönt att vara ledig i helgen och jag kan lova er att på lördag ska jag faktiskt ta och sova ut ordentligt!

Nu ska jag kila, see you! Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0