4 januari

Idag sov jag såklart länge igen. Hela natten har det känts som att jag har blivit slagen under höger öga. Så fort jag har vänt mig eller rört på mig har jag vaknat för att det gjort så ont. Ja, kort och gott så är det väl bihålorna som spökar. Lite rinexin på det här så löser det sig säkert.

Jobbade i alla fall 14-19 och efter det åkte jag till Cilla, där jag också blev kvar resten av kvällen. Trevligt sällskap, roligt på tv och bara allmän softning var riktigt skönt. Det är skönt när man inte behöver göra många knop på kvällarna, utan bara kan slappa och ta det lugnt.

Fick även ett riktigt älskat samtal av Paula när jag var på väg hem. Snacka om att det uppskattades till fullo. Jag tror nästan att vi måste göra det till en vana, för som det är nu är det på tok för sällan och jag tror faktiskt att det skulle behövas :) Lite update, kloka ord, kärlek - you name it.

Nu ska jag bara fixa några bilder från nyår som jag ska skicka vidare till Marris. Sedan ska jag få lite av henne också och då kanske det kommer upp lite bilder lite här och där. Efter det blir det i alla fall till att sova, i en renbäddad säng. Det klingar gott i mina öron. Sköt om er. Kramar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0