5 januari

Dagen idag har väl kanske inte varit den bästa. Hade otroligt svårt att sova i natt, vaknade till tidigt imorse och hade svårt att somna om igen. När jag väl lyckades somna igen resulterade det i att jag sov bort halva dagen idag igen.

Infann mig på jobbet klockan tre. Skulle ha jobbat fram till nio egentligen men jag fixade det bara inte. Redan vid fem hade jag behövt gå hem. Huvudet sprängdes och det kändes nästan som att man skulle svimma. Tyvärr kunde ingen komma och avlösa mig, så jag tog en alvedon och jobbade fram till klockan sju. Jossi var så otroligt snäll och jobbade kvällen åt mig.

Sedan dess har jag bara legat hemma i sängen och försökt sova. Lyckades väl slumra någon timme och jag mår bättre nu än tidigare. Förhoppningsvis klarar jag av att jobba fram till dess att jag är ledig på onsdag och om inte så löser sig det också.

Jag sitter nu och väntar på att klockan ska slå 02.00. JVM-final och jag tror att det är himla många fler än jag som väntar och hoppas på ett guld av småkronorna i natt. Det återstår att se. Nu blir det lite mer vila innan det smäller. Vi hörs, kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0