7 januari

Sov rätt länge idag. Blev till att ta en dusch och äta innan det var jobbdags. 15-21 var det på schemat idag och det har varit riktigt lugnt. Alla har väl hållit sig inne för att slippa kylan och hade nog betydligt trevligare saker för sig än att komma och hälsa på mig på jobbet. Dock måste jag erkänna att tiden gick rätt snabbt ändå och det var riktigt sköönt.

Sedan jag kom hem har jag, mamma, pappa och Fia spelat lite spel. Först körde vi allsång på skansken som mamma turligt vann. Efter det kördes rappakalja som Fia helt klart glänste i. Några felskrivningar även denna gång men inte alls lika illa som det varit tidigare.

Nu tänkte jag faktiskt lyxa till det med att se vampire innan jag ska sova. Tidig uppstigning imorgon för att öppna på jobbet. Det kommer kännas grymt skönt när klockan slagit tre och jag får sluta för dagen.

Roligare än såhär blir det inte, so long people! Hörs. Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0