8 januari

I natt måste det ha varit fullmåne. Jag sover himla dåligt då och även fast jag är svintrött så ligger jag bara och vrider och vänder mig i stort sett hela natten. Detta resulterade i att jag låg och snoozade bra länge innan jag orkade kliva upp imorse. Det gick ändå bättre än jag trodde att kliva upp och allt har rullat på.

Jobbet gick bra. Stannade lite extra eftersom Jossi var och kollade på Viktors bandymatch. De vann tydligen med 11-2, inte illa pinkat. Nu har jag precis sett klart skidskyttet, där Lindström faktiskt var riktigt bra, en fin femteplats kom han på.

Nu tror jag att jag ska ta och städa bort julen från mitt rum. Det är ju lite tomtar och sådär, inte alls så farligt så det borde gå rätt snabbt. Ska väl passa på att dammtorka, dammsuga och torka golvet också när jag ändå är i farten. Skönt att ha det gjort så man slipper tänka på det senare i veckan.

Sköt om er och ha en bra kväll! :) Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0