Idrottsgalan

Man får en del underbara flashbacks när man sitter och tittar på idrottsgalan. För tre år sedan var jag och syrran där. Började med flott middag, fortsatte med idrottsgalan och avslutades med mingel tillsammans med kändisar. Det var en häftig upplevelse att vara med om.

Jag hade precis kommit hem från jobbet då de visade minnesscener av folk som hade gått bort. Det gick knappt att hålla tårarna tillbaka, framför allt när de visade bilderna på Stefan Liv. Det berörde verkligen ända in i hjärtat.

Sedan är ju Patrik Sjöbergs berättelse något som också berör en, fast på ett annat sätt. Hans tal var väl dessutom en klass för sig, faktiskt lite lustigt kan jag tycka.

Nu ska jag ta och göra lite fika. Jobb tio till tre imorgon, så det blir en rätt tidig sänggång vill jag lova. Hörs! Kram.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0