Stig-Helmer Story

Vi var några stycken som var på bio ikväll. Vi såg Stig-Helmer Story och jag kan säga att jag är djupt besviken. Ser man trailern för den här filmen kan man tänka sig att den skulle vara ganska rolig i alla fall. Sällskapsresan är ju så himla bra också kommer man med förväntningar inför denna, som faktiskt var riktigt dålig.

Ska inte hålla på att såga filmen så himla mycket mer. Sällskapet var ju trevligt i alla fall och trocaderon var god. Men såhär i efterhand var det kanske inte konstigt att det bara var mitt sällskap och fyra stycken andra i biosalongen..

Nu ska jag lira lite fifa med lillasyrran och sedan är det läggdags. Jobb imorgon och det är bara att härda ut. Ingen träning såklart, det ser ju förkylningen till att det inte blir.

Sköt om er! Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0