12 mars

Det var minsann en trevlig kväll i lördags. Bäst av allt var såklart förfesten medan krogen faktiskt kändes riktigt trist den här gången. Hemmafester är bäst helt enkelt.

Igår vaknade jag med en jäkla ögonfluss. Igenklibbade ögon är inte det roligaste som finns direkt men idag känns det bättre tack och lov.

Tänkte träna imorse men unnade mig en sovmorgon istället. Får se om det kanske blir en sväng på gymmet ikväll annars får det bli imorgon.

Det är tio dagar kvar till Thailand och jag jobbar nio av dessa. Blir till att planera packning och allt annat i god tid. Man behöver ju inte packa med sig så mycket, men det är ju bra om man inte glömmer de viktigaste sakerna.

Nu ska jag göra mig redo för jobb. Ha en fin dag! Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0