15 mars

Ställde klockan imorse för jag tänkte kliva upp och städa rummet, som inte blev av igår. Men tror ni att jag tog mig upp i bra tid eller? Nej, just det. Frågan är ju vad det är med mig eftersom jag är så himla trött på morgnarna nu. Förut har det gått hur bra som helst att kliva upp för att åka och träna eller något annat, men nu har det varit stopp ett tag.

Var till optikern med ögat igår och det skulle inte vara någon fara att använda linser när jag åker utomlands bara jag vilar de nu några dagar till. Inget smink heller för den delen så lär ju se lagom pigg ut på jobbet de här dagarna. Men det är bara att gilla läget och göra det bästa av situationen som alltid.

Idag är det en vecka sen beanie och Linnéa åkte, tiden går snabbt. Om en vecka är det vår tur och det pirrar redan lite i magen. Började planera lite redan igår eftersom jag jobbar varje dag nu fram till det att vi åker. Idag jobbar jag bara till klockan sju och det känns skönt. Annars har jag kväll fyra av de sju dagar jag har kvar att jobba.

Nu ska jag ta och göra mig klar för jobb. Imorgon när jag börjar klockan tre ska jag fasen städa resten som är kvar, så man slipper det till veckan då man helst bara vill packa och dona. Ha det bra! Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0