16 mars

Segt idag också att kliva upp. Men efter många om och men tog jag mig upp ur sängen. Något ärende i stan innan det blev lite solning med mamma i uterummet. Solen stekte på rätt bra idag och man längtar ju grymt till den steker ordentligt i Thailand.

Fick ett skype-samtal från bönan idag. Det funkade ju riktigt bra, inga fördröjningar eller någonting när man pratade. Sjukt kul var det att höra hennes röst och de verkar ha det bra.

Jobbade kväll idag, så nu har jag precis fått hem senaste vampire-avsnittet som jag ska kika på innan det blir sängen. Jobb 9-16 imorgon och sedan blir det väl lördagsmys med lite fina människor.

På söndag lirar tjejerna match, så ska kika på den innan det är kvällsjobb som gäller då också. Mycket kvällar nu, men snart, snart, snart semester - underbart.

Nu ska jag kika på det här och äta lite smaskigt. Sköt om er! Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0