19 mars

Ursäkta att jag har försummat er lite de senaste dagarn, men jag har haft annat för mig. I lördags jobbade jag 9-16 för att sedan åka ut till Mette och äta gott och bada vildmarksbad. I söndags var jag och tittade på tjejernas match eftersom jag skulle vila och efter det blev det jobb 15-21.

Har precis avverkat ännu en kväll på jobbet. Det känns bra segt faktiskt, men två jobbdagar kvar innan semester så jag ska inte klaga. Har ju 10-15 imorgon och sedan blir det till att packa det mesta inför resan. Har faktiskt redan börjat, så det går nog rätt snabbt.

Mindre kul var det ju att jag skulle vara hos tandläkaren klockan tjugo i tio imorse men att de ringde halv åtta och sa att hon var sjuk. De erbjöd mig en tid på torsdag istället, men det blir ju lite svårt eftersom vi åker klockan fem på morgonen då. Som "tur" var fick jag en tid imorgon istället, klockan halv åtta!!!! Men det är bara att gilla läget. Jag hinner ju åka och träna en stund också om jag känner för det innan jag börjar.

Nu väntar jag bara på att Totte ska komma hit så man kan gå och lägga sig. Det ska bli riktigt skönt att sova kan jag ju erkänna. Sköt om er så hörs vi! Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0