21 mars

Nu gott folk har jag jobbat klart för tre veckor framöver. Den här dagen har gått så himla snabbt. Först var jag och Jossi till farmor en sväng, sedan åkte jag och tränade en sista gång innan vi åker. Sedan har jag jobbat fram till klockan nio och nu ska vi snart försöka sova lite innan det är dags att kliva upp.

Måste kliva upp runt halv fyra i natt och det vore ju bra om man fick några timmars sömn i alla fall. Det är sjukt att vi faktiskt är på väg om några timmar bara. Allt är i alla fall färdigpackat och det känns skönt att man slipper stressa något med det.

Blir förmodligen inte så mycket eller ingen bloggning alls när vi är borta. Kanske slänger in ett inlägg imorgon innan vi åker, annars får ni klara er hela tre veckor utan någonting alls. Ska i alla fall försöka knäppa lite bilder så ni får se sedan, har ju trots allt med systemkameran :)

Nu ska vi ta och sova! Hoppas att ni får tre fina veckor här hemma, för det tänker jag sannerligen ha där borta. Sköt om er! Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0