7 mars

Gymma eller sola? Det är frågan just för stunden. Är rätt sugen att åka på gymmet men samtidigt skulle det ju vara skönt att sitta ute och vänja sig vid solen också. Svårt val alltså, blir svårt att hinna med både och innan jag börjar jobba kanske.

Idag blir det jobb 14-19. Vad det blir ikväll är inte bestämt utan återstår att se. Skönt att inte ha allt planerat till fullo varenda minut.

Fick min bettskena hos tandläkaren igår. Kan ju berätta att det är ganska ovant och att jag har vaknat ett antal gånger under natten. Men man vänjer sig och jag har ju kunnat somna om, så det har gått bra ändå.

Den här tiden om två veckor har jag nog rätt mycket resfeber. Tänk att tiden går så snabbt. Thailand närmar sig med stormsteg! Passet har visst kommit så ska väl ta och hämta ut det också så allt är fixat.

Nu ska jag äta och se om det blir träning eller solning! Sköt om er. Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0