8 mars

Snacka om att jag känner mig trött och seg. Vet inte vad det är som gör det riktigt. Mamma påstår att jag inte blivit riktigt hundra sedan jag var sjuk förut och kanske har hon rätt, vem vet.

Tänkte åka och gymma idag men det fick bli en springtur ute istället. Funderar på att åka på gymmet imorgon innan jag ska luncha istället. Gårdagens pass tog nog rätt bra, för känner av både axlar och rygg en aning idag. Skönt ändå när man har lite träningsvärk, då vet man att man gjort det ordentligt.

Idag åkte Jossi och Linnéa till Thailand, eller de sitter på planet nu rättare sagt. Om två veckor är det min tur och det ska bli så himla skönt! Längtar rätt mycket nu kan jag ju meddela. Sol, bad, slappa och allt annat därtill, känns grymt.

Nu ska jag mysa med Totte. Först big brother och sedan senaste oth-avsnittet, det blir grymt! Vi hörs. Sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0