Natti natti

Ikväll fick det bli ett träningspass trots allt. Bröst och mage blev det. Skönt att jag hade sällskap av Totte ikväll och slapp träna själv, för då hade jag nog inte tagit mig i kragen och åkt dit. Det är lättare att åka dit ensam på förmiddagarna, dels för att det är mindre folk och framför allt för att man känner sig mycket piggare då.

Det gick riktigt bra att köra bröst idag faktiskt. Har inte kört det sedan jag fick problem med axel/nacke men idag kändes det ingenting och jag orkade faktiskt en del fortfarande. Lite mer tjurskallig tror jag att jag har blivit också. Annars har jag en förmåga att bara ge upp, men nu kämpar jag på betydligt bättre.

Kan jag ha linser imorgonkväll blir det till att träna fotboll. Likaså lär det bli på onsdag då vi går ut på konstgräs, Högslätten. Fredag är det tydligen också träning, men då jobbar jag kväll så det går ju inte riktigt. Ett och annat gympass lär det bli också. Tror aldrig att jag varit så effektiv gällande egenträning tidigare, undra hur länge det håller i sig.

Man kan ju tänka sig att efter Thailand kommer man inte vara lika effektiv längre gällande träningen. Men jag har faktiskt bestämt mig för att köra på då också. Jag känner faktiskt att det gör en himla skillnad, jag mår mycket bättre när jag är igång och tränar än annars. Sedan har jag faktiskt kort till januari nästa år, så det är ett tag kvar.

Näe, det här ska inte vara en träningsblogg inte. Nu ska jag ta och sova. Sweet dreams! Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0