17 maj

Det är redan torsdag och snart är det helg igen.

Syrran åkte på ryggskott igen. Det är synd om stackarn som ska ha så himla problem med ryggen trots att vi inte ens har fyllt 23 ännu. Egentligen skulle jag ha varit ledig igår och idag, men jobbade hennes pass. Dessutom ska jag jobba extra i helgen med eftersom Lasse är bortrest, men jag klagar inte. Det är alltid bra med lite extra.

Idag började dagen med fotbollsmatch. Förlust blev det, men trots det var stämningen betydligt mycket bättre idag än den har varit tidigare. Idag kändes det ändå helt okej att vara på planen. Vi fick en hel del skador, så många fick bita ihop när det hade tagit slut på avbytare, men trots krämpor kämpade alla på till slutsignalen - roligt att se.

Nu ska jag faktiskt ta och sova. Måste försöka ta tag i gymmandet. Har inte varit dit sedan jag gjorde illa mig på matchen förra tisdagen. Det är nog på tiden att man tar tag i det igen. Känns att både axel och fot skulle behöva mer rehab. Men funderar på att ta tag i det först till veckan och bara fokusera på annat nu.

Sköt om er! Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0