20 maj

Snart är maj också till ända och sommarvärmen har inte dykt upp ännu. Tro när den ska behaga sig att komma hit till norr då. I Stockholm har de tydligen haft riktigt härligt väder idag, varmt och skönt. Får hoppas att den kommande veckan blir bättre än den här har varit, som de har lovat.

Nu har jag bara tre jobbdagar kvar innan jag får ett par dagar ledigt. Det ska bli skönt kan jag meddela. Då har jag jobbat sexton dagar i streck och det känns ju.

Igår var vi på lite partaj. Jag och Cilla åkte dock hem då det var dags för krogen. Jag var så trött så det kändes ovärt att betala in sig på krogen och vara där ett par timmar när man inte alls var speciellt pepp för det. Så att komma hem strax efter tolv och lägga sig i sängen var inte helt fel.

Tog en redig sovmorgon imorse och jobbade ikväll. Nu är det lite egentid framför tvn som gäller innan det är dags att sova igen. Ska träna imorgon, hade tänkt gym först men det verkar som att det kanske blir lite springning. Jag hatar ju egentligen att springa, men jag måste ju bättra på min kondition betydligt.

Nu ska jag slappa vidare. Sköt om er! Kramar.


Kommentarer
Postat av: carro

mer aktiv på bloggen tack sötnos! ;)

2012-05-21 @ 13:08:56
URL: http://carolineejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0