21 maj

Jag har insett att jag vill köpa bil. Svårt att veta ändå vad man ska köpa för någon osv. Man vill inte förhasta sig heller. Nu ska jag försöka spara så mycket som möjligt framöver så får vi se vad det blir för något sen. Jag har alltid varit inne på saab, men sedan de gick i konkurs känns det som att jag har dissat den tanken en aning.

Efter att ha köpt bil är jag nog sugen på att flytta hemifrån. Det är nog dags. Nu har jag gjort mycket jag vill och sådär. Rest, provat plugga och en del annat. Det är ju bra att ha mål här i livet och det är bara att försöka nå dem så snabbt som möjligt då.

Har jobbat kväll idag igen. På åtta dagar har jag jobbat kväll sex. Det ska bli skönt att jobba två morgonpass (imorgon och tisdag) innan jag är ledig torsdag och fredag.

Nu blir det lite tv. Sköt om er. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0